Vďačnosť

Vďačnosť

Hodina šťastia- Vďačnosť
Témou vyučovacej hodiny fyziky v 2.A bola: Rôzne teplotné stupnice. Žiaci boli rozdelení do skupín a vytvárali si sami pracovný list . V prvej časti sa venovali vyjadrovaniu teploty v stupňoch celzia a v kelvinoch a naopak. V ďalšej časti pracovali na vyjadrení teplotného rozdielu. V poslednej časti kreslili tvary bimetalických pásikov, vytvorených z rôznych dvojíc kovov, po zahrievaní. Pri tejto práci pracovali s tabuľkami a s novým pojmom – súčiniteľ dĺžkovej teplotnej rozťažnosti.
Tému Vďačnosť vyjadrili v závere hodiny nasledovne:
1. Za čo si vďačný/á po tejto vyučovacej hodine fyziky?
Miriam: Táto hodina mi pomohla zlepšiť si vedomosti v téme Teplota a pracovať s fyzikálnymi tabuľkami.
Betka: Naučila som sa navzájom premieňať teplotu v stupňoch celzia a v kelvinoch, čo mi na začiatku hodiny robilo problém.
2. Komu si vďačný/á po tejto vyučovacej hodine a prečo?
Matúš: Som vďačný spolužiakovi, že mi pomohol pri tvorbe pracovného listu.
Saška: Som vďačná Anetke, , že mi našla a opravila chybu na pracovnom liste.
3. Pomenuj ľudí, ktorí Ti pomáhajú v Tvojom živote, napr: pri príprave na hodinu fyziky.
Tánička: Je vďačná rodičom, ktorí jej pomôžu, ak niečomu nerozumie.
Rebeka: Je vďačná otcovi a kamarátke Paťke. Pomáhajú jej s domácimi úlohami.
Miriam: Je vďačná sestre, ktorá jej pomôže vždy, keď si už dlhšie nevie poradiť s nejakým problémom z fyziky.

Mgr. Beáta Švergová, vyučujúca fyziky

More images

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *